Gästskrivaren Karin

Ojojoj en sådan strålande vacker dag jag vaknade till! Vad som gör den ännu mer vacker är att det är en lektionsfri dag idag...lycka?! Jaaa! Trots detta var väckarklockan ställd i morse för en sjukgymnasttid alldeles för tidigt på morgonen, detta ger ju dock en finfin ursäkt till en power nap lite senare, hehe!
Lyckligtvis är sjukgymnasten ganska nära så det blev en cykeltur som väntade mig i morse, första detta året! Isigt kallt men tack vare mina earbags klarade jag mig ganska bra ändå! Earbags är ett helt underbart påfund! Min mening är att man ändå fryser mest om öronen och med dessa slipper man ju mössfrilla!

EarbagsLeopard.jpg
www.earbags.com

Dessutom finns det ganska snygga variationer på dem...mina är grå, men ett par leopardmönstrade hade ju varit fräsiga!

Nepp, nu kanske jag ska börja sätta igång med dagens alla läxor osv...
Ciao bellas&bellos!

Är glad att se att Linus gillar den nya bloggdesignen såpass mycket att den har varit kvar i snart hela 4 dagar, inte illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0