I en rosa helikopter vill jag...

Glad&ivrig, som ett litet barn på julafton, vandrar jag iväg till postutlämningskiosken för att hämta mitt paket som skulle innehålla den mobil jag beställde i söndags, just det SKULLE!

När jag får paketet i händerna märker jag direkt att något inte står helt rätt till, paketet är mycket större än vad man kan förvänta sig av ett paket innehållandes en mobil!  Dessutom står det på paketet: Sky challenger, game of  strategy & flying skill. Hmm något stämmer inte, det här är ingen mobil, det är en satans leksaksHELIKOPTER!!!

Tack Netonnet! Riktigt begåvat!

Efter ett samtal verkar det dock lösa sig, imorgon ska de se till att mobilen kommer och dessutom en förbetald returfraktsedel till helikoptern, så den ska dem få tillbaka! Eller vänta den verkar ju rikitigt cool: 

Utmana dina kompisar på en riktig luftstrid!
Tävla mot varandra med två tuffa helikoptrar! I varje helikopter sitter det en inbyggd IR-kanon som vid träff skjuter ner din motståndare.

Jaha!? jag ville ha en mobil! en MOBIL, inte en (eller två tuffa) helikopter!

Så nu gäller det bara att vänta och hoppas att de kan leverera mobilen imorgon, men om det blir fel denna gång tar jag gärna något dyrare&finare! Varför inte skicka med en systemkamera eller något liknande som plåster på såren!?Netonnet Har precis sårat ett litet barn! Okej jag har mest skrattat, men vafan!?

Jag tillägnar Netonnet denna låten:
Hellacopters - Toys and Flavors 

Eller förresten denna:
Rosa Helikopter!

Den som väntar, väntar alltid på något gott...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Netonnet tyckte inte du behövde någon mobil. Netonnet ansåg istället att ett par radiostyrda laserskjutande helikoptrar var vad som behövdes för att fylla ditt liv. Det här är vardagshumor när den är som bäst!

2008-12-16 @ 19:49:38
URL: http://dethararingenblogg.blogg.se/
Postat av: Barris

Klockrent!

vev

2008-12-17 @ 21:51:37
URL: http://barris.blogg.se/
Postat av: Karin

Nja du skulle ha behållt helikoptrarna...då hade ju kunnat flyga hem meddelanden till alla! Mycket fräckare än sms! ;)

2008-12-19 @ 10:49:57
Postat av: Karin

GOOOD JUL! :D

2008-12-24 @ 21:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0