How are you

Medan alla har fått sina studentmössor, springer jag runt på stan och spanar efter studentkläder. Och ska man våga att köra på något annorlunda? Ska försöka med det, men antagligen kommer jag fega ur på något sätt...



Lilla London är härligt på våren, men just nu hade det inte varit fel med en tripp till sydligare&varmare breddgrader. Drömma går ju alltid, men jag tror jag kan nöja med många soliga&härliga dagar här i Götet. Man ska inte heller underskatta en spårvagn! Få tag på en människa, köp en påse godis och sätt er på en spårvagn!

3 dagars ledighet kvar nu, gott!
ska försöka få en del saker gjorda, men blir ett lysande tillfälle att "plugga" lite inför högskoleprovet på lördag.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Karre

Vet du...jag provade det där med spårvagn idag! En helt lysande idé och totalt underskattat! Och sydligare breddgrader, give me! Men London vore liksom heller inte heldumt trots att "Lilla London" är helt underbart det med!

2009-03-23 @ 00:16:05
URL: http://malouka.blogg.se/
Postat av: Ebba

Var inte så himla fånig :P Klart du ska våga pröva ngt annorlunda!

Livet är inte till för att vara normal vet du ;) Dessutom kan jag tipsa om att ha på sig frack och fluga på balen, du kommer inte vara ensam ^^

2009-03-26 @ 21:54:05
Postat av: Karre

Err dåligt med uppdatering på denna blogg alltså!!! ;)

2009-03-31 @ 17:41:25
URL: http://malouka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0