Inget vidare "paketår" för mig inte...

Här kommer upplösningen till mobil/helikopter inlägget.
Två dagar senare kunde jag hämta ut mobilen och samtidigt skickade jag tillbaka helikoptrarna...
Då var ett paketproblem löst, men några dagar senare skulle ett nytt komma att drabba mig. På självaste julafton rättare sagt. Jag hade nämligen på fredagen innan julafton åkt till en viss tysk vitvarujätte och införskaffat en Wassermaxx (kolsyremaskin) till min mor.

På julafton när hon öppnar paketet kommer chocken: Kartongen är tom! Den innehöll bara lite plast och en koldioxidpatron... Själva "maskinen" saknades!

Hur kan detta hända! och varför upptäckte jag inte detta!?
Jo maskinen väger ingenting, koldioxidpatronen gör det dock. Hur ofta brukar man slita upp förpakningen i affären för att se om den innehåller rätt sak? Så nja jag kan inte riktigt skylla på att jag var ouppmärksam.

Detta paketproblemet skulle dock också lösa sig. dagen efter for vi tillbaka till butiken. Ganska chokade blev vi när vi fick en ny kartong, som denna gång även innehöll en maskin, efter bara någon minut!
Problem solved!

(lägg märke till att rubriken inte har någonting att göra med besvikelse över mina julklappar...)




Kommentarer
Postat av: Hanna

Stackars svamp-bob!

2009-01-04 @ 18:05:40
URL: http://dethararingenblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0