Midnattsbloggning

Nu blir det ett väldigt sent inlägg här, men det gör ingenting, för imorgon är jag ledig! Trots att det bara gått lite mer än en vecka sedan vi hade lov, så är det väldigt skönt med en ledig dag. Den ska jag ta till vara på!

Detta får bli ett litet tribute-inlägg till en av Göteborgs bästa gator, nämligen Magasinsgatan


Ett besök på den gatan är något jag definitivt rekommenderar: charmiga hus, bra affärer och flera cafén. Dessutom kan man nu passa på att gå på Whyreds utförsäljning som jag nämnde förut. Så ta tillfället i akt och besök Magasinsgatan!
Hellström har ju till och med skrivit en låt om gatan...


Kommentarer
Postat av: Karin

...som är väldigt bra! :)

2009-02-28 @ 16:21:16
Postat av: Hanna

Typ Prickig Katt, Ragtime och Da Matteo!

2009-02-28 @ 23:04:19
URL: http://dethararingenblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0