Eastside/Westside

Läste precis om Bye Bye Bicycle och kom att tänka på kvällen förra sommaren då jag fick höra talas om bandet . Det var på Röda sten som jag fick nys om namnet Bye Bye Bicycle för första gången, då en av bandmedlemmarna sätter sig vid oss. En trevlig bekantskap måste jag säga, Lyssna själva! Det ryktas att de har nytt material på gång, spännande! Nu nöjer jag mej med att lyssna på de gamla låtarna och tänka tillbaka på sommaren 2008!


Lyssna, lyssna, lyssna!
Nu ska jag återigen försöka sova bort min förkylning...


Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, kl22 var det va?! ;)

2009-03-03 @ 22:15:38
Postat av: Karin

Haha, kl22 var det va?! ;)

2009-03-03 @ 22:21:11
Postat av: Hanna

Fatta vilken sommar-abstinens jag får när du lägger upp sådana bilder!

2009-03-04 @ 10:04:57
URL: http://dethararingenblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0