Skinny Love



Cut out all the ropes and let me fall

Kommentarer
Postat av: Mickan

genom den analoga? hur gick det till? har prec. fått låna en analog, tänkte köpa film snart. Eller jag har tänkt den tanken de senaste två månaderna, men det har inte blivit av, haha...

Cool bild; mörkt rum, lång slutartid och ficklampa gissar jag på? Man kan sätta kameran framför en spegel och belysa kameran, blir riktigt fint!

2010-04-09 @ 19:09:52
URL: http://kaelas.blogg.se/
Postat av: Mickan

jaa, jag tog genom sökaren och använde min fjärrutlösare, riktigt coolt blev det! Jag köpte en rulle film igår faktiskt, och laddade upp en massa batterier till kameran och så verkar inte kameran funkar. Eller så är det bara jag som inte hittar på/av-knappen...

men det är första gången jag prövar analog fotografering (förutom på den tiden man inte hade digitalkameror såklart, hehe), har du ngt bra tips? )(:

2010-04-13 @ 20:03:55
URL: http://kaelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0